Tuesday 10 January 2017

Terkena Strok serta pengsan Di Airport


[Play Video Ini]

Terkena Strok serta pengsan Di Airport .
REAL TESTIMONI ..
.
IKUTI PERKONGSIAN TERBAIK INI .....
.
Asalamualaikum Boss.. 
Sekali lagi ingin berkongsi dgn Boss.. 
Betapa ajaib nya produk kita Firmax3, 

Baru berlaku sebentar tadi, turun saja diairport Miri, tiba tiba teserempak dgn Satu keluarga yg Ayah mereka tiba tiba kena stroke, dan pengsan, sebaik saja turun dari kapal terbang yg sama dari kuala lumpur.

Dengan penuh keyakinan abang Aidil Minta izin untuk memberi pertolongan, dgn rasa yakin, krim Firmax3 dikeluarkan dari beg, Abg Aidil mula menyapu disemua nadi org itu yg stroke tadi, dlm masa beberapa minit, org yg pengsan kena stroke tadi, tiba tiba buka mata dan terus muntah... Betapa ajaibnya krim Firmax3 dalam situasi yang amat memerlukan bantuan, dgn Firmax3, saya dan Abg Aidil telah membantu menyelamatkan satu nyawa, walaupun rasa letih baru balik convention dari port dickson, tapi rasa sgt berbaloi bila suntikan ilmu dari convention itu,mampu memberi semangat dan rasa berani diri tampil membantu setiap insan yg memerlukan tak kira dimana jua. Firmax3 amatlah berguna dan berharga. Syukur alhamdulillah.. 

Firmax3 betul betul krim ajaib. Org itu selamat dan sekarang ini membuat pemeriksaan kesihatan dihospital...Miri. bila ditanya keluarga itu rupa nya org china taipei. Mudah mudahan Firmax3 terus mengukir nama diseluruh negara Asia.



No comments:

Post a Comment